Få svar på de vanligaste frågorna här
Var köper jag biljetter till era arrangemang?
Vi säljer förköpsbiljetter via tickster.com och kulturcentralen.nu.
Så länge evenemanget inte är slutsålt så går det i regel också att köpa biljett på plats i entrén.
Till vår ordinarie nattklubb så går det alltid att köpa biljett i entrén i mån av plats (20-årsgräns).
När har ni öppet?
Tider för konserter, klubbar och föreställningar hittar du under programflikarna här.
Vår nattklubb är öppen på lördagar mellan 23-03.
Mikkeller Pop Up i vår Trädgård är öppen under sommaren, mer info om tider hittar du här.
Jag har tappat eller glömt något hos er, vad gör jag?
Skriv till oss på hittegods@moriskapaviljongen.se, beskriv vad du har tappat och när, så återkommer vi till dig.
Evenemanget har 18-årsgräns, kan jag gå tillsammans med en förälder?
Nej, såvida inget annat tydligt anges.
Vi har strikt 18-årsgräns oavsett målsmans närvaro, var beredd på att visa giltig legitimation i entrén och barerna.
Oavsett ålder förbehåller vi oss rätten att neka överförfriskade och drogpåverkade personer tillträde till huset.
Kan jag betala med kontanter?
Nej, vi är ett kontantfritt hus och tar endast kortbetalning.
Är lokalen tillgänglig?
Våra tre scener är belägna på markplan och är tillgängliga för rullstol, och det finns rullstolsanspassad toalett i vår foajé. Vår garderob ligger på källarplan och är inte tillgänglighetsanpassad, men vår personal hjälper dig mer än gärna med att hänga in dina saker.
Plats för rullstol och med följande stödperson anmäls i förväg till: info@moriskapaviljongen.se
Malmönyckeln gäller här: https://malmo.se/malmonyckeln
Var kan jag parkera?
Det finns ingen parkering för allmänheten i Folkets Park, men det finns parkeringsmöjligheter på gatorna kring Möllevången samt parkeringshus inom gångavstånd.
Hur går jag tillväga om jag vill arrangera event på Moriskan?
Skicka en bokningsförfrågan!